Tussen Bystrica en Olomouc

Ik ben een halfnomade. Bijna iedere week tussen Olomouc en Banská Bystrica. Gelukkig ik hou van treinen. En toe ik heb geleerd, o treinen zich aan lezen concentreren is mijn tijdverlies aan studeren opgelost. Als ik reis duurt het 5 uuren daar en 5 uuren terug…

men heeft enorm veel tijd 🙂 OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb Herta Muller, Anna Gavalda, Melusine, Conradi, Hauptmann, Zweig, McQuail, W. Benjamin, Eco op de trein gelezen… William altijd zegt, dat de tijd in de trein (die ik vroeger met het kijken uit mijn raam verbracht heb) kan ik meer effectiever besteden. Maar ja, hij heeft gelijk gehad 🙂 met mijn concentratie is het maar heel slecht… als mensen rond mij praten en ik moet iets voor school wat niet 100% interessant is lezen, ben ik zenuwachtig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En soms zijn treinen helemaal leeg…. 23.00 s´nachts. Ik en mijn bagage 🙂

deze momenten noem ik magisch….

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Leave a Reply

