Ink Trees

De bomen zonder bladeren op een oud kerkhof. Ik stap langzaam naar de stad. Mijn Fujica begeleidt mij door de lege straten gevuld met het avondlicht. Het kerkhof is vlakbij het centrum. Toen ik naar de middelbare school ging, was het kerkhof een vast deel van mijn weg naar huis. Ik passeer hier iedere dag. Als ik kind was speelden ik en mijn kameraden hier verschillende speeltjes, we vertelden elkaar horrorverhaaltjes over mummies of geesten, die uit de graven kwamen. Nu sta ik hier stil en zie al deze momenten voor mijn ogen als een film.Het was een mooie tijd. Het is bijna lente, je kan het overal voelen. De lucht is warmer en je hoort ‘s nachts vogeltjes zingen, als je jouw raam open doet. De lente kwam ook naar dit oude kerkhof. Maar de honderd jaar oude bomen blijven nog naakt. Ze contrasteren met de blauwe hemel. Ze zijn inktachtig.

A007375-R1-11-13 A007375-R1-24-26A007375-R1-25-27 A007375-R1-22-24

Leave a Reply

