My hometown on Analog

Banska Bystrica. Ik ben hier geboren, groot geworden naar school gegaan en mijn familie en vrienden leven hier natuurlijk, dus ik kom regelmatig naar Bystrica terug. Maar als ik ouder word, denk ik heel vaak na, dat “ergens thuis te zijn” eigenlijk een heel vloeibare term is. Ik kan niet zeggen dat ik mij alleen hier thuis voel. Dankzij de studentenjobs en studiebeurs leefde ik in verschillende steden en dorpen van Europa- meestal in Duitsland en België, en al deze plaatsen neem ik overal mee en het leven daar maakte mijn persoonlijkheid.

A007375-R1-16-18 A007375-R1-27-29 A007375-R1-30-32 A007375-R1-32-34 A007375-R1-33-35 Bez názvu-2 (3)1

Leave a Reply

