My little sister & I

Ik en mijn zus. We zijn beste vriendinnen, motivatie en inspiratie voor elkaar. Mijn zus is een violiste. Ze is 22 jaar oud en woont op dit moment in Praag, waar ze studeert. Ze studeert aan het conservatorium in Praag en speelt regelmatig in verschillende orkesten. Ze houdt van muziek en haar viool. Men reageert zeker verrast als ze dan na een korte pauze zegt, dat ze ook nog fysica studeert aan de Karel Universiteit in Praag. Ja ik ben trots op haar. Maar ze blijft altijd mijn jongere zus en ik zal altijd de reflex hebben om haar te beschermen, op haar te letten. Ze is zo’n zorgloze hoop van vreugde, verdriet en ze heeft een jong hart, dat alles wil omarmen. Maar tegelijkertijd is ze kritisch en zegt ze complexloos haar eigen mening. En voor mij als “fotograaf in training” is ze ook de lieftallige assistente die altijd wil poseren voor mijn foto’s.

A006852-R1-12-14 A006852-R1-15-17Bez názvu-1 (2)A006852-R1-11-13

One thought on “My little sister & I

Leave a Reply

