Kerstmis is hier!

Kerstmis staat voor de deur! Mijn favoriete feestdagen komen er aan! Vanaf oktober ben ik bezig met het ontwerpen van kerstkaarten en het samenstellen van mijn allereerste webwinkel op Etsy. Deze kerstmis is ook de allereerste die W. en ik samen bij mij thuis in Slowakije zullen doorbrengen. Het Slowaakse kerstfeest is een van de mooiste varianten, dat heb ik gehoord van een Nederlander en een goede vriend van ons. Dus W.- wees voorbereid! Hier kunnen jullie een keuze van postkaarten bekomen, waar ik ook zelf tevreden over ben. Ik gebruik meestal waterverf en acryl- yup, ik ben verliefd geworden op deze techniek! Het biedt enorm veel mogelijkheden om prenten te maken. Inspiratie vind ik overal, maar nog het meest in mijn land, dat ik tijdens mijn verblijf in België altijd erg mis. Prachtige houten kerken en huizen in het Oosten van Slowakije of typische patronen die al eeuwenlang deel uit maken van de Slowaakse cultuur.België en de Belgische huizencultuur zijn voor mij ook heel interessant, dus enkele typische Belgische herenhuizen zie je op mijn kaarten ook. Als je beslist om een van mijn kerstkaarten te kiezen, ben ik zeer dankbaar en blij. Ik teken ook op bestelling, dus laat maar horen als u een bepaald thema in gedachten had, dan maak ik u een kerstkaart op maat. Ik wens jullie alvast een zalig kerstfeest en moge alles wat je in 2016 onderneemt je heel veel voldoening schenken! Alle info vind je hier: https://www.etsy.com/shop/zuzipistova

kostolíkErembodegemBrugge vs. Amsterdamsvätá rodinaslovak love story

 

Leave a Reply

